Indskrivning på venteliste

Som privat institution har vi vores egen venteliste. Hvis I vil skrive jeres barn op på ventelisten. Ventelisten står åben for alle børn, og optagelse i institutionen sker på baggrund af ventelisteanciennitet - dog vil søskende nyde fortrin.

Send mail for at skrive dit barn op venteliste: skole.leder@5662.dk eller alr@5662.dk

Bestyrelsen har fastlagt følgende kriterier/retningslinjer for børns optagelse i Håstrup Børnehave og Vuggestue:

Ledige pladser i Håstrup Børnehave og Vuggestue tildeles efter anciennitet på ventelisten, afhængigt af barnets alder på det ønskede optagelsestidspunkt.

Ved indmeldelse i Børnehaven og Vuggestuen opkræves et gebyr på 1000 kr. Hvis vi har pladser på det ønskede optagelsestidspunkt, kontakter vi jer ca. 3 måneder før for at høre, om I fortsat ønsker en plads. Derefter modtager I et skriftligt tilbud om plads (på mail).

Et stykke tid før opstart modtager I et velkomstbrev fra Børnehaven og Vuggestuen. Der er bl.a. informationer om tøj og her er også en invitation til at aftale et besøg i Børnehaven eller Vuggestuen, hvor I kan træffe kontaktpersonen for en god og tryg start.

Blanket indmeldelse